1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614832 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1425081

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Det är mer aktivitet hos GIF trots att deras säsong är slut...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Frella: Hur är du så säker på att vår säsong inte är slut?

Sv: Apropå nånting...

Frella: Jag tror nog att det jobbas febrilt i barackerna. Den enda stund det är stiltje är när städbolaget ska vaska golven och tömma papperskorgarna.

Jag minns hur vi för några år sedan svor över att det sipprades ut en massa saker som igentligen skulle ha stannat inom föreningen. Det talades om att detta inte var bra utifrån föreningens förhandlingsläge mot andra klubbar.
Nu är det rena rama fort knox. Det finns inte ett skit som lämnar barackerna. Ingen får reda på någonting längre, på gott och ont ska tilläggas.

Men nog jobbas det alltid.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.