Timrå Icon: Corso var bland dom bästa han också, gick ju ganska enkelt.
Inlägg: 1425295
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Nä nu ska jag snart svepa några whiskey och hoppas att man glömt den här skiten och vaknar upp efter upphållet med en nyrenoverad trupp :-)