Blizzard: Nä nu ska jag snart svepa några whiskey och hoppas att man glömt den här skiten och vaknar upp efter upphållet med en nyrenoverad trupp :-)
Inlägg: 1425299
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Har börjat dricka redan. Orka inte ens läsa artikeln om CE, skiter i det här dom är kassa! pallar fan inte.
+ 1