Blizzard: Ska man vara lite pessimist så kan man anta mellan raderna av artikeln i XP att Linkan valde oss för tryggheten i längden på kontraktet. Dessutom kan man lagt orden om klubben i munnen på honom för att lugna oss och ge pressen en känga.
Men nu ska vara optimister och välkomna frälsaren! :-)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Dessutom kan man lagt orden om klubben i munnen på honom för att lugna oss och ge pressen en känga.
Men nu ska vara optimister och välkomna frälsaren! :-)
Redigerad kommentar