+ 1
Inlägg: 1425954
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
haggen: Har Pikkarainen verkligen så mycket i lön? I så fall är det ju inget snack om saken. Han ska bort om det går.
Jag förutsätter att ledningen jobbar utifrån samma ståndpunkt.
Jag förutsätter att ledningen jobbar utifrån samma ståndpunkt.
Skulle Pikken vara väck så bör de pengarna generera i Bremberg + en hyfsad back.
Skulle ändå vilja se att en ny målvakt införskaffas också om plånkan räcker så långt.