Inlägg: 1425955
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
hubbenorlen:
Han ligger säkert närmast till hands då han värvades från KHL/NHL och inte presterar ett smack.
Han kändes som en dyr värvning i alla fall.
Murley kan ju ryka också om Nubben har hittat en transatlant som är värd det bytet.
Många snackar Hasek, varför inte, men han lär ju vilja ha bra betalt också.
Bremberg och Hasek in samt en back, då ser det ljust ut.
Namnkunniga spelare som bara det lockar publik.
Drömma får man ju;)
Han ligger säkert närmast till hands då han värvades från KHL/NHL och inte presterar ett smack.
Han kändes som en dyr värvning i alla fall.
Murley kan ju ryka också om Nubben har hittat en transatlant som är värd det bytet.
Många snackar Hasek, varför inte, men han lär ju vilja ha bra betalt också.
Bremberg och Hasek in samt en back, då ser det ljust ut.
Namnkunniga spelare som bara det lockar publik.
Drömma får man ju;)
Jag förutsätter att ledningen jobbar utifrån samma ståndpunkt.