1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614813 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1425988

Sv: Silly Season 11/12
Hahl Bundy: Nubben i Dagbladet:

"– Den närmsta veckan eller veckorna kommer vi att göra fler förändringar för att spetsa till konkurrenssituationen i truppen, säger Norberg och tillägger:

– För att vända det här krävs mer än en åtgärd.

• Du pratar om åtgärder och förändringar i stället för bara förstärkningar. Kommer spelare att försvinna också?

– Ja, det är klart. Man kan inte bara fylla på med spelare, då har vi 30 stycken till slut. Varje gång vi tar in en spelare måste en spelare bort på sikt.

• Räknar du med att Petr Vampola kommer tillbaka efter landslagsuppehållet?

– Ja, det gör jag. Jag har inte hört någonting annat.

• Vad händer närmast?

– Jag fortsätter att jobba och så får vi se vad som händer. Jag tittar på allt."


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.