sedan tror jag vi får in ytterligare 2 backar innan förstecentern träder in, målvakt tror jag tyvärr inte på utan vi får lita till att Riddarn får första spaden tills vidare.
Blizzard: yepp Motin är en habil defensiv back som jag är fullt nöjd med och det kommer antagligen in en "förste back" snart
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Skarin:vem är bloggrin? länk?
sedan tror jag vi får in ytterligare 2 backar innan förstecentern träder in, målvakt tror jag tyvärr inte på utan vi får lita till att Riddarn får första spaden tills vidare.
Blizzard: yepp Motin är en habil defensiv back som jag är fullt nöjd med och det kommer antagligen in en "förste back" snart