"Jag vet att hans kroppsspråk inte var bra. Jag gillar inte kroppsspråk som ser ut som ösregn. Men jag kan ha fördragsamhet med det om jag märker att det är en speciell spelare med en speciell personlighet. Och som inte sätter sig själv på "höga hästar"."
Kommer Perra klara av en Brendl, ska PErra sätta ännu en stjärna i kras nu eller, vi kanske inte ens får hit honom för brandmannen går upp till TJ och klagar efter att ha läst Expressen, Perra vill ju gosa och mysa han.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kommer Perra klara av en Brendl, ska PErra sätta ännu en stjärna i kras nu eller, vi kanske inte ens får hit honom för brandmannen går upp till TJ och klagar efter att ha läst Expressen, Perra vill ju gosa och mysa han.