Inlägg: 1427948
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Patrik Källstr:
Det är inte alla förunnat att inte kunna se in in framtiden men likväl kunna utspå den.
ÄR du medveten om att Ni var en match ifrån att möta S-vall istället för Timrå i år.
Modo ÄR pappersprodukt, varför heter Ni annars MODO?
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Patrik Källstr: Det är skönt när man debatterar med någon som kan se in i framtiden. Man behöver liksom inte anstränga sig för att formulera ett svar.
Njut av den här isolerade segern nu som bara en modoit kan göra. Skrik så högt du kan, till så många du kan, om hur bra modo var idag. Glöm inte att mungiporna ska peka nedåt när du lipar efter torsken i nästa omgång bara.
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Patrik Källstr: Vi är ju nästan alltid före Modo när säsongen summeras även om det sett tungt ut ibland. Det kan ske i år också.
Olle:
Ja vet inte hur läget kommer se ut, men ja vet att Timrå slutar sist i tabellen och Modo har bättre lag på papperet!
Invändningar?