Ambroo: Jag säger inte att Murran är en toppspelare, eller en snajper av guds nåde. Jag brukar bara protestera en smula när folk tycker att det är han som står på tur att kickas. Han må missa 9/10, men i de enögdas rike är den blinde kung.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ambroo: Jag säger inte att Murran är en toppspelare, eller en snajper av guds nåde. Jag brukar bara protestera en smula när folk tycker att det är han som står på tur att kickas. Han må missa 9/10, men i de enögdas rike är den blinde kung.