Bad_Brett: Jag byter gärna Per-Åge mot Murley.
Inlägg: 1428022
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Ambroo: Jag kan ta mycket, men Baby-Face i Timrå? Då byter jag nog nästan hellre Murran mot vår vän Modo-Patte.