Nog för att statistik inte är allt, men likväl förefaller det väldigt märkligt att kritisera den som ligger i toppen i samtliga kategorier.
Samma fenomen återfinns bland MoDo-supportrar, där vissa envisas med att gnälla på Skröder trots att han alltid ligger i toppen av den interna poängligan och har bra plusminus.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ambroo:
Nog för att statistik inte är allt, men likväl förefaller det väldigt märkligt att kritisera den som ligger i toppen i samtliga kategorier.
Samma fenomen återfinns bland MoDo-supportrar, där vissa envisas med att gnälla på Skröder trots att han alltid ligger i toppen av den interna poängligan och har bra plusminus.