Inlägg: 1428035
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Patrik Källstr: Så du menar att du hellre bajsar, sätter dig i bilen och åker ända ner till Timrå för att gnida din (vid det här laget) kliande stjärt mot en byggnad än att använda lite för styvt papper?
Ooookej.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Patrik Källstr: ja då sticker du ju hål på tonårsfinnarna på rumpen din också samtidigt mot våra OSB skivor.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Patrik Källstr: Nu kokar de väl bara träsprit i Domsjö? Förklarar i och för sig ett och annat...
+ 3
Bragd-Birger: Modopapper är alldeles för vast för att använda till torkning. Ja gnider istället röven mot Eon arena
Liston: Sitt ner!