+ 1
Inlägg: 1428021
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Bragd-Birger: Modopapper är alldeles för vast för att använda till torkning. Ja gnider istället röven mot Eon arena
Liston: Sitt ner!
Patrik Källstr: Väl rutet! Håller fullständigt med.
Jag tycker man istället kan säga att Modo stått för många bra saker genom åren. Såsom papper man kan torka stjärten med när man har bajsat.