Inlägg: 1428048
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Bad_Brett: Hur många o vilka trollar hos er, av tikarna, som tillnärmelsevis är nära vad ni gör härinne?
Tacksam för svar.
Tacksam för svar.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Bad_Brett: Ja, annars blir det massa blod. Kan vi prata om nåt annat nu?
Patrik Källstr:
Sluta trolla nu. Folk kan missta dig för en tik.