Bad_Brett: Ja, annars blir det massa blod. Kan vi prata om nåt annat nu?
Inlägg: 1428051
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Patrik Källstr:"Kan vi prata om nåt annat nu?"
Ja du har ju en MoDo bok du kan gå till........
Ja du har ju en MoDo bok du kan gå till........
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Patrik Källstr: "Fonzie" är ledigt som användarnamn. Coolaste namnet.
+ 3