Olle: Nää skjuta på straffar är no no no för samtliga i vårt lag tycker jag. I övrigt håller jag med
Inlägg: 1428086
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Timrå Icon: hmm vem ska kliva in o göra dragningarna då?
linkan tänkte inte på det när han byggde årets lag...
jag är med olle på det där med straffarna. åk gärna in med god fart från sida n med pucken på forehand gör en enkel kroppsfint o lägg iväg ett högt o rappt handledskott...
allt signa brendl å låt han klippa ett slagskott från 1.5m utan kroppsfint =)
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Timrå Icon: Där är jag av motsatt uppfattning. Ju sämre straffläggare desto mer skott. Idagsläget tycker jag alltså att ALLA timråspelare borde skjuta på straffarna :)