Timrå Icon: Där är jag av motsatt uppfattning. Ju sämre straffläggare desto mer skott. Idagsläget tycker jag alltså att ALLA timråspelare borde skjuta på straffarna :)
Inlägg: 1428098
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Olle: Pärra, Bremberg, Hallin och Önerud tycker jag är exempel på de som inte borde skjuta på straff.
Men jag kan ju ha fel. Det har ju till och med tränaren ibland hehe
Men jag kan ju ha fel. Det har ju till och med tränaren ibland hehe
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Olle: Inte Hallin väl? Det är fan ett under att Hento missade att informera Rautio där.