1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1428102

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Olle: Inte Hallin väl? Det är fan ett under att Hento missade att informera Rautio där.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Ambroo: Ärligt talat så tycker jag att Hallin borde skjuta också men nu drog han och gjorde mål så egentligen ska man ju inte klaga. Hur som helst så tycker jag att det är mer relevant att diskutera vad man ska göra med riddarn i målet istället för vad skyttarna ska göra. Det är liksom meningen att målvakter ska ta straffar och att det hör till ovanligheterna att skyttarna gör mål. Kolla hur det ser ut i straffläggningar mellan andra lag, många matcher går till 3-4-5 st suddenstraffar, när riddarn står så släpper han inte sällan två puckar redan under ordinarie straffrunda.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.