Inlägg: 1428146
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Slänger in lite klipp som handlar om hockey och Timrå IK här i Timrå IK:s forum.
+ 1
Bragd-Birger:
Jag fånade mig också, det är jag den första att erkänna, men jag trodde att vi hade lämnat det hela bakom oss. Jag ber om ursäkt ifall mitt skämt ikväll framstod som provocerande. Syftet med inlägget var ju faktiskt att få ...vad han nu heter... att sluta spamma forumet med dynga.