Timrå Icon: faaaast, dom behöver ju inte vara brinnande til 100% om dom är klasslirare *host* brendl *host*
Men sånna som Björk är ju varekn klasslirare eller brinnande och då går det fet bort, ska dom bara fylla ut en plats och är halvskapliga då MÅSTE dom vara brinnande.
Men annars om dom är bra kan man se lite genom fingarna.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men sånna som Björk är ju varekn klasslirare eller brinnande och då går det fet bort, ska dom bara fylla ut en plats och är halvskapliga då MÅSTE dom vara brinnande.
Men annars om dom är bra kan man se lite genom fingarna.