Berglund: Alltså jag har ingen sån "källa" , men en som brukar få lite insider tips ibland bara och det har stämt hittils dags under åren. Och fick nog tipset lite för tidigt, de höll på att förhandla men kunde inte finna en punkt där både agent och TIK kände sig belåtna. Men tror på en bra vinter/vår för klubben!
3-4 in nu inom kort och de får lira ihop sig så ska def vi vara med och kriga om plats 8-10 tycker jag. =)
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Berglund: Alltså jag har ingen sån "källa" , men en som brukar få lite insider tips ibland bara och det har stämt hittils dags under åren. Och fick nog tipset lite för tidigt, de höll på att förhandla men kunde inte finna en punkt där både agent och TIK kände sig belåtna. Men tror på en bra vinter/vår för klubben!
3-4 in nu inom kort och de får lira ihop sig så ska def vi vara med och kriga om plats 8-10 tycker jag. =)
Redigerad kommentar