Icing-Ove: "Du har alltså inga planer på att be Frölunda släppa dig så du kan söka dig till en annan klubb? - Nej, nej. Jag är bara 24 år och tycker att jag utvecklas"
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"Du har alltså inga planer på att be Frölunda släppa dig så du kan söka dig till en annan klubb?
- Nej, nej. Jag är bara 24 år och tycker att jag utvecklas"
Han är envis och vägrar erkänna sitt misstag ;)