Olle: Okej, sorry. Stack in snabbt och hämtade kaffe. Måste ha skett då.
Inlägg: 1430378
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23
fredriko74: Kanonläge men helt fel kille som får ta skottet. I övrigt har du ju helt rätt! Värdelöst PP, man etablerar inte tryck en enda gång.