1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 143651

Sv: Sami Kapanen till TIK
heart:Jag tänk vilka härliga drömmar,men det är för mig bara drömmar ännu och det är ju inget som speciellt aktuellt i nuläget,men man ska aldrig säga aldrig....men det får framtiden utvisa och det är bara drömmar än...Tycker vi ska vara jättenöjda med det lag som vi har...
Se på SSK de har stora stjänor som Juha Lind mfl,men inte fan blir de bättre för det och det finns andra klubbar oxå satsar på stjänor,men som det inte heller går så bra för...
Nä,det är bättre att göra som Timrå och satsa på det okända som spelar med sitt hjärta och inte storstjärnor som bara tänker på pengar....Det ska svett,blod och tårar som gäller a la TIMRÅ IK..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.