ersson: Mm . Grejen är väl den att han inte kan träna under tiden . Så statusen på en kille som suttit och petat sej i näsan ett halvår är ju kanske inte vad som behövs i en kvalserie
Inlägg: 1443242
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle: Eeeh, vilken kvalserie pratar du om? Han är ju tidigast tillbaka till slutet av nästa sommar?