ersson: Nä, verkligen inte bra.... Stort KRYA till honom.
Och ett stort AGERA till Nubben...som sagt. Vi hade inte råd att spela med den centeruppsättning vi hade innan Bagarns insjuknande....och som det ser ut nu...Duger inte.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
ersson: Nä, verkligen inte bra.... Stort KRYA till honom.
Och ett stort AGERA till Nubben...som sagt. Vi hade inte råd att spela med den centeruppsättning vi hade innan Bagarns insjuknande....och som det ser ut nu...Duger inte.