1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1443313

Sv: Apropå nånting...
Skarin: Det med att Zäta skänker pengar kan ju vara lite småsvårt, Z:a är profisionell ut i fingerspetsarna, han ahr tjänat ihop sina pengar på ett värdigt sätt där han kämpar och kommit till den högsta ligan. Han ska alltså nu skänka bort sina pengar till en grovt misskött klubb där pengarna ska gå till en fet överbetald underpresterande skit lirare, Z:a håller ju endå på i samma kategori, det är som att man skulle skänka pengar till en snickare som man vet ALLTID gör fel och som aldrig lär sig och som förstör för andra. Inte lika lockande för Z.a då att punga ut stora summor i sjön, pengar i sjön och väldigt kortsiktigt.


Det modo spelarna gjorde var att spela gratis, mycket mer effektivt, då ger dom inte sina penagr till nån skit spelare heller.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Blizzard:Väldigt märklig jämförelse.
Han skänker ju inte till spelarna, utan till klubben i sitt hjärta.
Precis som vi.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.