Inlägg: 1443522
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Woody: Men ååååååh, var di tvungen att jinxa det? Det säger väl sig självt nu att det är hönsgård i 2a
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Woody: Nej, det finns tillfällen då det har sett betydligt sämre ut. :-)
Det får gärna se dåligt ut och vi vinner med 1-0, det kan jag köpa.
Redigerad kommentar
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Woody: Ja tänk att det tog en hel period innan slapptasken fattade att det var Jocke som stod. Pinsamt
Men Det ser inte så himla illa ut ändå. Backarna och Lundström (eller Ridderwall som han också kallas) har varit stabila. Det kan gå vägen. Lite bättre fart och kreativitet i anfallszon så...