Vilken start på andra perioden! Pikken kommer in för första gången vad jag sett, och det första han gör är att smälla på en lulespelare stenhårt i sargen, härligt!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vilken start på andra perioden! Pikken kommer in för första gången vad jag sett, och det första han gör är att smälla på en lulespelare stenhårt i sargen, härligt!
Och som vi snurrar i deras zon!