1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1443611

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Knylan:Bremberg gav bort pucken, men offensivaste spelaren det "anfallet" hette Mat Robinson.. Inte en enda spelare på defensiv sida av röda..

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Kostiainen:nä dom va ju och bytte 

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Tycker att vi gör en riktigt bra andra perre. Får ofta fast Lule i egen zon. Men lite dåligt med chanser och mycket spel runt sargerna. Samtidigt är matchen ganska tråkig och Lule ser ut ungefär som sist vi mötte dem borta. Bra chans inför sista.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29

Oj vilken inlevelse kommentatorn har, känns som om han refererar en begravning.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.