Inlägg: 1443619
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Woody: Jag tycker att det är hur bra som helst. Avstår gärna från 2 stycken PP för varje BP som vi slipper.
Breaking news! Utvisningar officiellt avskaffade i Elitserien!