Woody: Jag tycker att det är hur bra som helst. Avstår gärna från 2 stycken PP för varje BP som vi slipper.
Inlägg: 1443630
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Raggaren Putte:
Javisst. Jag klagade inte. Jag bara konstaterade. ;-)
Javisst. Jag klagade inte. Jag bara konstaterade. ;-)