hubbenorlen: Jädrar vad bra Jocke var där!
Inlägg: 1443722
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Aaarggghhh! Inte en utvisning på hela matchen, minuten kvar, sex man på isen. ONÖDIGT!