Inlägg: 1443752
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
El Maco: 1 poäng iaf, det ska man nog vara jävligt glad över med det spel som Timrå presterar. Luleå är både bättre och betydligt tråkigare.
Tycker Hagos sett bra ut på slutet. Teknisk och smart. Bättre nu än på tiden han var riktigt bra, typ.