1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1444239

Sv: Silly Season 11/12
superfalle: Han kan gott stanna där. Vill inte se funktionärerna försöka putta ut honom på isen (utan att lyckas) för att tacka publiken efter seger igen.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12

Man får gräva djupt som fan nu alltså, men jag får någon form av känsla att Anton Gustafsson skulle kunna vara en riktigt mörk häst. I princip helt oprövad i ES och i grunden ett storlöfte, minns att han var överlägsen i TV-Pucken. Bra storlek. Jag får en vibb av att Nubben kanske varit där och nosat lite. Fyra pinnar på 18 matcher i NLA är ju inte så skräckinjagande heller så Langnau kanske inte håller i honom stenhårt. Med dagens skriande centerbrist så tror jag att det kan vara en bra lösning.

Kanske vi kan få farsgubben på köpet och använda till något. Vad vet jag? 


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.