1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1444273

Sv: Apropå nånting...

Blizzard: Jag följer dom så smått på twitter. Eller; jag följer Timrå IK som allt som oftast retwittrar det dom skriver. Ganska ofta får jag känslan av att dom skriver vad föreningen vill. Speciellt när det vankas match.

Bara en känsla hos mig. Men den gör att jag inte ids följa dom helt och hållet. Förövrigt är twitter ett jävla bra sätt att hålla sig ajour med hockeyn världen över.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Nja, den känslan får inte jag. Tror inte TIK lägger sig i spelarnas twittrande överhuvudtaget. Spelarna själva vet att många supportrarna följer dom. Sen så är ju majoriteten av tweetsen av intern natur. Ridderwall twittrar ju mer om mediefenomen än om ishockey t.ex. Och Lundströms utseende förstås.

Sv: Apropå nånting...

Kerstin_k: Ajour? Okidoki.... vem kommer härnäst till Timrå?

Nånstans borde det ju twittras.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.