Knylan: Jonte är nog den ende spelaren jag faktiskt skulle titta på i ett sånt här inslag. Brutalt skön snubbe. Att han nu är så bra hockeymässigt också - i Timrå - känns som en jävla ynnest.
Kvalseriespöket känns betydligt mindre skrämmande med honom i laget.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Knylan: Jonte är nog den ende spelaren jag faktiskt skulle titta på i ett sånt här inslag. Brutalt skön snubbe. Att han nu är så bra hockeymässigt också - i Timrå - känns som en jävla ynnest.
Kvalseriespöket känns betydligt mindre skrämmande med honom i laget.