1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1444827

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Kostiainen: jag är ärlig, jag är realist... inte här för o uppröra dig, men du kanske inte ser matchen? det är som ett p8 möter detroit

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
stoff:
Jag är djupt imponerad av P8 som leder med 2-1 inför tredje mot Detroit.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
stoff:
Jag är djupt imponerad av P8 som leder med 2-1 inför tredje mot Detroit.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01

stoff: Realist? Du är större troll än Rolf Lidberg himself.


Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
stoff: du är här för att reta upp ALLA och det är din enda agenda. Flera gånger värre än Modano...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.