1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1444907

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01

Timrå Icon: Men, alla är grisbönder i Karlstad.

Här i Västernorrland är vi Mjölkbönder.


Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Kostiainen: Vad säger du?? Mjölkar de grispikkar?!?

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Kostiainen: Pelle, Pelle, Pelle Hallin!

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Kostiainen: Hallin är kung;D vilken jävla dragning:D:DD:D:

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
PELLE PELLE PELLE HALLIN!!!!!! 

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Kostiainen:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
PER HALLIN!!! Vilken klass!!! :D :D :D

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Kostiainen: Haalliiiiinnnn!!!!!

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01

PELLE PELLE PELLE PELLE

VILKEN JÄVLA BALJA OUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.