Olle: okej, vilken tur jag hade som inte blev accepterad av dig... gud så dåligt jag hade mått
Inlägg: 1444990
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Tack Hallin. Sicket vackert mål.
Tyvärr blir vi rånade på 3 p från domarna.
Holtet ska ha pris för årets filmning. Surt att sånt lönar sig.
Over and out.
Tyvärr blir vi rånade på 3 p från domarna.
Holtet ska ha pris för årets filmning. Surt att sånt lönar sig.
Over and out.
+ 2