1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1445020

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01

superfalle: måhända att man sitter och är lite partisk, vad vet jag.. såg matchen på webben och tyckte domarn förströrde det för timrå helt. hur man kan missa en så solklart yxhugg på en timrå spelare.. mitt framför ögonen på domar aset med. det var så löst så han slog av klubban till och med(ironi)...

ne domarn förstörde det för timrå idag tyvärr!!!!! 5 mot 5 spelet var timrå bäst i tycker jag, vet inte hur dom har det i staterna men här i sverige får man inte spela på oddset och dömma samma match. för det är den enda anledningen jag kan se med tanke på TIK utvisningarna.  fy vad pissig förlust usch!!! DOMARN E DUM JÄTTEDUM!!!!!!


Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
putte_patte87: eller förlust nu skrev kag  fel råneri på 3 poäng menade jag...

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer