1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615003 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1445200

Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: marknadsmässigt ja, men ärligt 80Papp för att vara "en krigare, en jobbig spelare på isen" som dessutom har haft sina bästa dagar. Shit vad höga studielån du ska ha för 80k.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Problemet är, om vi nu ska ha någon form av stomme, att vi får dras med dyra breddspelare. Helst hade jag sett att man satsade på ordentlig spets i de två första femmorna för att sedan fylla ut med värvningar av typ Oscar Sundh/Björn Svensson i ung ålder. Problemet är väl att så fort du ses som etablerad ES-spelare så tjänar du 60-80k i månaden. Att bygga en spetsstomme kommer nog aldrig hända i Timrå iaf :)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer