Blizzard: Ungefär 80k i månaden för en spelartyp som Hallin är nog ganska marknadsmässigt.
Inlägg: 1445198
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Nej, 80 000 för Hallin som blev ratad av SSK är inte en okej lön.
Tycker nog att 50 är lagom för en sån spelare.
Tycker nog att 50 är lagom för en sån spelare.
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: marknadsmässigt ja, men ärligt 80Papp för att vara "en krigare, en jobbig spelare på isen" som dessutom har haft sina bästa dagar. Shit vad höga studielån du ska ha för 80k.