Mackelito: Du får inte mkt till Elitseriespelare för 50k i dagens läge kan jag säga. Då måste det va en Norsk ingen hört om eller en lovande junior.
Inlägg: 1445230
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kul, när man skall in och buda på Timrås matchtröjor - så står det hela tiden "Något gick tyvärr fel" och mnan får bara en tom ruta!
Några fler som har samma problem?