Inlägg: 1445218
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mackelito: Du får inte mkt till Elitseriespelare för 50k i dagens läge kan jag säga. Då måste det va en Norsk ingen hört om eller en lovande junior.
Sv: Apropå nånting...
Mackelito: Tror du får svårt att hitta en vuxen människa med familj som anser att de är värt att offra allt man måste offra för att spela på elitnivå för en vanlig knegar lön
Tycker nog att 50 är lagom för en sån spelare.