superfalle: Det där är väl snittlönen för högre tjänstemän det? Jag har svårt att tro att snittinkomsten i Sverige är 35K om man räknar med alla låginkomsttagare, arbetslösa, pensionärer och sjukskrivna.
Inlägg: 1445277
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
John K:arbetslösa pensionärer och sjukskrivna för väl ingen lön . inkomst av tjänst . dom får akassa pension och sjukpenning