Mackelito:snttlönen i sverige är 35000 . lägg pension på de får du se va de blir
Inlägg: 1445264
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle: i vilken bransch då?? Tjänstemännen möjligtvis, men inte ens där ligger snittlönen så högt.
Sv: Apropå nånting...
superfalle: Det där är väl snittlönen för högre tjänstemän det? Jag har svårt att tro att snittinkomsten i Sverige är 35K om man räknar med alla låginkomsttagare, arbetslösa, pensionärer och sjukskrivna.