Kerstin_k: Sen är de ju en fråga om vad som genererar mest pengar . En sopåkare har ett otroligt viktigt jobb . Inget skulle funka om de låg avfall överallt . Skulle 100000 människor betala 6000 kr per år för att se den specifika sopåkaren köra sopor så är de väl klart att han skulle tjäna pengar
Inlägg: 1445313
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle: Jo men det beror lite på vem som åker bakpå sopbilen också. Skulle det vara exempelvis Skröder så skulle åtminstone jag go all in....
+ 1